U POTRAZI ZA VANZEMALJCIMA

(FOTO/VIDEO) Impresivna poseta tribini Instituta za fiziku u okviru inicijative “Nauka kroz priče” ponovila se i ovog meseca. Više od 300 ljudi prisustvovalo je u četvrtak, 15. novembra, tribini “Gde su svi” u Velikoj sali SKC.

O naučnoj potrazi za životom izvan Zemlje govorili su fizičar dr Branislav Cvetković, SF pisac Goran Skrobonja, biolog Dragoljub Dimitrijević i astrofizičar dr Milan Ćirković. Podsećajući na pitanje koje je fizičar Enriko Fermi postavio pre sedamdeset godina, ponuđen je niz mogućih odgovora, ali i dilema i strepnji o tome zašto ne vidimo tragove vanzemaljskih civilizacija, iako je svemir ispunjen tako velikim brojem zvezda.

U jedinstvenoj atmosferi Velike sale, brojni radoznali posetioci takođe su imali priliku da ponude svoja rešenja Fermijevog paradoksa. Posetiocima koji su dali zanimljive odgovore izdavačka kuća “Heliks” poklonila je primerke svog izdanja “Gde su svi” autora Stivena Veba.

U organizaciji Instituta za fiziku i uz entuzijazam pojedinih istraživača, tribina je realizovana i uz podršku agencije Two Tech Solutions, portala Paralaksa, ali i redakcije novog časopisa “Odiseja”. Tribine organizuje uređivački tim “Nauke kroz priče”: Marija Đurić i Slobodan Bubnjević (koji je i moderisao tribinu).

Pročitajte više o našem PROGRAMU TRIBINA