ATMOSFERA NA TRIBINI O KLIMI I IZUMIRANJU ŽIVOTA

(FOTO/VIDEO) Mada se govorilo o klimatskim promenama, Velika sala SKC bila je ponovo krcata tokom tribine Instituta za fiziku u Beogradu u okviru inicijative “Nauka kroz priče” u četvrtak, 18. aprila.

Na tribini su govorili dr Vladimir Đurđević, klimatolog, Fizički fakultet u Beogradu; dr Andreja Stojić, fizičar, Institut za fiziku u Beogradu; Duška Dimović, aktivistkinja, World Wildlife Fund (WWF) i dr Uroš Savković, biolog, Institut za biološka istraživanja “Siniša Stanković”.

Moderator tribine bio je Slobodan Bubnjević, a osim publike u sali, tribinu su mogli da prate i gledaoci putem direktnog video prenosa na društvenim mrežama. Publika je nagrađena knjigama izdavača McMilan i Akademska misao.

Na tribini su se čule strašne stvari – koje su, nažalost, sasvim naučno utemeljene – o tmurnim posledicama klimatskih promena. Između ostalog i da je zbog čovekovog delovanja u toku veće izumiranje živog sveta nego u vreme nestanka dinosaurusa.

Ohrabruje, međutim, neobično veliki odziv publike i krcata Velika sala. Poseta tribinama je inače velika, ali klimatske teme, za razliku od drugih, sve do ovog događaja nisu izazivale značajniju pažnju domaće publike.

GALERIJA