MEDIALAB: ŠKOLA NAUČNOG NOVINARSTVA 2024.

Obuka naučnih novinara MEDIALAB ADVANCED

Institut za fiziku u Beogradu, u saradnji sa portalom „Nauka kroz priče“, ove sezone ponovo organizuje Medijsku laboratoriju – jedinstvenu školu naučnog novinarstva, poznatu kao MEDIALAB. Ovogodišnja obuka, pod nazivom MEDIALAB ADVANCED namenjena je polaznicima koji već imaju određeno novinarsko iskustvo, kao i nekadašnjim polaznicima MEDIALAB-a.

Na poziv koji je bio otvoren u periodu od 27. decembra 2023. do 23. januara 2024. godine, javio se značajan broj zainteresovanih. Nakon selekcije, izabrano je 16 polaznika koji imaju medijsko iskustvo. U ovoj sezoni, MEDIALAB će pohađati:

1. Jasmina Mihnjak
  14. Nataša Vasić
  15. Lena Ilić
  16. Milica Vinić
  17. Biljana Stankov

MEDIALAB se organizuje u prostorijama Instituta za fiziku u Beogradu od januara do maja 2024. godine. Interaktivnu, zanimljivu i intenzivnu obuku vode naučni novinari Slobodan Bubnjević,, Marija Đurić i Jovana Nikolić, a polaznicima će predavati ka i drugi medijski profesionalci iz domaće štampe, internet medija i sa televizija, ali i istraživači. Кroz MEDIALAB je tokom 2018. i 2022. godine prošlo oko 50 polaznika, mladih novinara i naučnika, koji su sada pozvani da se ponovo uključe u ovu, naprednu obuku.

Ovogodišnji MEDIALAB podržao je Centar za promociju nauke koji je u okviru svog Javnog poziva dodelio deo sredstava za realizaciju ove obuke naučnih novinara.